"Galaktyka kobiet" 16 kwietnia w Planetarium Niebo Kopernika

16 kwietnia w Planetarium Niebo Kopernika w Warszawie odbędzie się inspirujące spotkanie adresowane przede wszystkim do kobiet - a w szczególności do młodych kobiet zainteresowanych naukami ścisłymi oraz szeroko pojętym przemysłem kosmicznym.

Galaktyka kobiet to nowa odsłona działań edukacyjnych, których celem jest zainteresowanie młodych osób tematyką kosmiczną, technologiami i zawodami przyszłości. Spotkanie z sześcioma ekspertkami adresowane jest przede wszystkim do dziewcząt, ponieważ angażują się one w aktywności związane z techniką i naukami ścisłymi wciąż rzadziej niż chłopcy. Chcemy ten trend odwrócić. Daj się zainspirować i poznaj perspektywy przyszłej kariery zawodowej w obszarze nauk ścisłych. Jeśli nie masz pewności, czy to coś dla ciebie – jest szansa, by to sprawdzić. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18 00, pod kopułą planetarium Centrum Nauki Kopernik. W przyjemnej atmosferze kawiarni, będziesz mogła osobiście porozmawiać z każdą z ekspertek i zadać nurtujące Cię pytania.

Czas i miejsce: 16.04.2018 (poniedziałek), godzina 18 00, Planetarium Niebo Kopernika i przestrzeń wokół kopuły z wystawą „Patrz: Ziemia!"

Zaproszone ekspertki:

• Dr Agata Kołodziejczyk (gościnnie)
  • Dr hab. Agata Różańska
  • Dr Aleksandra Bukała